Ahad, 31 Mac 2013

Memori Terakhir Sejuta Pengalaman

Assalammualaikum wth dan hai hai uolls..
Dalam minggu ini sahaja berbagai post telah ika update untuk memenuhi waktu terluang dan memenuhi kesempatan yang ada untuk berblog. Lagi 2 hari sahaja ika akan bergelar nurse dan perasaan gemuruh masih melekat di hati ini.cewwaahh!!ayat...
seperti sedia maklum bahawasanya ika telah pun berhenti daripada bekerja di S.P.A.sob sob sob..
Walaupun hanya 2 bulan tapi banyak pengalaman ika miliki. Bak kata pepatah pengalaman tidak mampu dibeli dengan wang. So, rasai peluang yang telah diberi sebaik mungkin.
Ika dilayan seperti tuan puteri je sebab mereka terlalu baik dengan ika dan jika ika buat silap teguran yang diberi tak akan ika abaikan. Itulah,bila kita baik dengan orang, insyaallah..orang lain pasti akan buat baik dengan kita. Yang penting ikhlas melakukan sesuatu pekerjaan. Nasihat tau ni..hikhikhikhik..
So, ini adalah gambaran kenangan ika sepanjang bersama warga SPA dan yang paling best sambutan majlis perpisahan ika dan majlis perkahwinan kak Anom di Secret Recipe, di Alamanda Putrajaya baru-baru ini.














Ok..melalui gambar ni sahaja uolls boleh nilai bertapa happy nya ika bekerja di samping mereka semua.
sebenranya banyak lagi gambar nak update tapi waktu tidak mengizinkan.
By the way sebelum ika terlupa tentang segmen yang bakal ika lancarkan mungkin terpaksa di postpone buat smentara waktu. Apa2 pun nanti ika bagi tahu ok.
Happy weekend uolls!!!


3 ulasan:

  1. selamat time bju kne air xmsokkan...hahahax...sob-sob...

    BalasPadam
  2. memang nampak happy sesangat :)
    mesti kenangan yang tak leh dilupakan kan??

    BalasPadam
    Balasan
    1. hai fiza.betol tu.paling best bila diri ini dihargai =)

      Padam