Ahad, 17 Februari 2013

Girlfriends

Assalammualaikum wth dan hai hai cinta hati ika semua..
Dengar2 budak2 degree dah dapat result. Apa macam??? Pada yang berjaya ika ucapkan tahniah manakala yang tidak berjaya jangan putus asa..dan sentiasa terus berusaha.
Untuk entry kali ni ika tak mahu buat cerita panjang lebar yang mungkin membosankan uolls semua. Hanya mahu berkongsi hari-hari bahagia ini bersama girlfriends ika.
JOM-JOM!!

girlfriends ika since dari sekolah rendah lagi tapi start rapat bila masing2 dalam aliran yang sama iaitu Perakaunan. Tapi pelik sebab sekarang Syazlin (baju merah dua dari kanan) je masih setia dengan subjek tuh. Yang lain keluar cabang dah..termasuk ika.hehehehe



oke aktiviti utama kami kalau jumpa mesti karaoke.tapi dah dating dengan mereka ni memang kalah la sebab masing-masing fanatik lagu k-pop. siap bergangnam style dalam bilik ni. apa?video??ada je member ika rakam tapi untuk kami-kami aje..hohohohoh



 Punya cari tempat nak berjimba akhirnya jumpa satu tempat yang sumpah ika nak pergi.orang kata taman rahsia yang ada kat Putrajaya ni. Hadiah birthday paling bermakna betul la korang bagi kat ika ni.tq tq



 


Walaupun kami dah 22 tahun tapi jiwa kami masih remaja lagi tau. Pantang nampak camera terus tampilkan aksi-aksi kiut miut korang tuh kan. Memang itu motif sebenar kami gathering untuk pahatkan memori sampai mati wo..


Hanya yang membaca blogger ikarawkzz.blogspot je tahu perangai hodoh ika ni yang pantang bila orang kate "cepat posing!!" 

 Masing-masing ada impian dan kejayaan yang ingin dicapai tetapi dalam mengapai kejayaan harus ada sahabat untuk sama-sama menyokong antara satu sama lain. Baru la sweet.....


Syazlin si pakar account.Afiqah bakal pengurus syarikat.Amira pakar bahasa.Amanina bakal tourism yang success! 


Hasil tangkapan sepanjang kami berjimba. Memory is always in our heart.
 

baik gaduh itu adat la dalam berkawan.sifat saling memahami antara satu sama lain menguatkan lagi ikatan persahabatan ini.
 



Cukup sampai disini entry ika kali ni. Terima kasih kepada yang sudi melawat blog ika yang tak seberapa ni. Sesungguhnya,keikhlasan hati ini untuk berkongsi yang indah-indah sahaja buat anda semua. Teruskan memberi sokongan pada ika dan doakan ika success dunia da akhirat.
Sayang sampai mati!! 

2 ulasan:

  1. keluar dengan girlfriend sometime boleh buat kita lagi happy..kan?
    http://thefunnjoy.blogspot.com

    BalasPadam