Jumaat, 8 Mac 2013

Hati Happy Tak Mau Sorok!

Assalammualaikum wth..dan hai hai my marshmallow nyum2..
Hari ini rasa happy sangat sampai nak share dengan korang2 semua.
Mungkin dah sampai seru untuk Ika rasa perlu lebih bersedia untuk mengahrungi hari-hari yang bakal mendatang.cewwahh!conffident gitu. 
Pagi tadi Ika telah mendapat perkabaran dari orang tersayang berkenaan...JENG JENG JENG!!!wahwahwah nak tahu latew..
Jika benar perkabaran itu maka Ika redha dengan takdir yang mungkin sudah ditetapkan dalam hidup Ika.
Ika belum bersedia untuk share 100% dengan uolls sehingga dapat bukti yang sahih. Biarlah kenyataan itu akan muncul sendiri berbanding mendengar perkabaran yang mungkin belum 100% kebenarannya.
Yes!its about my life and my future. I decide to keep it as my secret and Insyaallah..i will inform when i'm ready ok peeps?! Anggap ia adalah janji ika untuk pembaca blogger yang dicintai sampai mati!huhuh..gewdik pulak hati ini.


 Kak aishahMeZulaikha




Tapi..dalam happy2 ni tersimpan rasa sayu pula untuk meninggalkan pekerjaan yang baru sahaja Ika lakukan.
Memang la boring sebab tak busy macam orang lain yang sibuk buat kerja masing2. Kerja Ika pagi2 adalah cari kerja.hamek kau!!ingat kerja sebagai pekerja sambilan ni nak orang bagi kau kerja.memang taklah..
Diri sendiri kena ada inisiatif untuk cari kerja.Lainlah korang ni memang kerja tetap.Sumpah bertimbun-timbun nyah...Nasib baik kerja dalam Unit Temuduga ni. Taklah sarat kerja nak buat.hihihihih..
Yang paling best adalah dapat bekerja dengan orang2 yang sporting dan baik2 belaka.Haruslah kena berbaik kan..kalau tak sure2 korang kene BANG dengan senior2 ni.ada berani??


 Eqin

So, sementara masih ada,Ika nak duduk bawah ketiak ibu ika puas2!!korang ada?hahaha
Rasa masa makin suntuk untuk menghabiskan zaman Ika untuk enjoy kerana selepas ni commitment ika dalam dunia blogger mungkin berkurangan. Doa-doalah biar ika berjaya dunia dan akhirat ok?
Rahsia tuh simpan dulu eh!
Love u mmuah mmuah!!ceittt!
kbai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan