Selasa, 26 Mac 2013

Up Coming Segment

Assalammualaikum wth dan hola hola uolls..
Alhamdulillah diri ini masih berkesempatan untuk berblogging walaupun selepas ini mungkin akan kureng untuk berblog seperti sedia kala.
Nak sedih pun tak boleh jugak sebab dalam diri ini tak akan terlintas untuk terus stop berblog.no no no...
Mane boleh stop kan nanti anak-anak,cucu cicit ika mesti nak tahu cerita muda mudi nenek mereka suatu ketika dahulu kan. Dulu boleh la simpan diari then 30 tahun akan datang serahkan pada anak-anak or cucu cicit tentang what experience that her or his grandmother ada kan..class gituw..
apa kau merepek ni jah oi..

Ok back to the top.Bergini ceritanya ingat x entry ika
Ika pernah berjanji pada semua blogger ika yang ika nak share apakah rahsia yang ika nak bagi tahu pada uolls kan.huhuhuh...
Rahsia nya adalah ika  bakal jadi isteri orang tak lama lagi!!!!!hahahahah ok fine, uolls kene tipoo. kuikuikuikui..
Sebenranya ika bakal menjadi Jururawat Masyarakat pada 1.4.2013 ini!!!!
Alhamdulillah dan syukur kehadrat ilahi atas kurniaan rezeki serta penantian yang ika nantikan sekian lamanya.
Ika akan lapor diri di Jabatan Kesihatan Negeri W.P Kuala Lumpur dan bermulanya disana nanti ika bakal ditempatkan samada di hospital ataupun di Klinik Kesihatan.
Perasaan sekarang memang terlalu bersyukur,happy amat dan nervouse jugak. Almaklum la...lepas ni tak boleh main-main buat kerja.weeee...

Oleh yang demikian,tidak lama lagi ika akan lancarkan satu segmen yang masih terfikir-fikir segmen apa ika nak uolls join. 
Nantikan ok.sentiasa-sentiasa lah update blog ika ini untuk tahu perkembangan semasa berkenaan segmen yang bakal ika lancarkan dalam masa terdekat ini.

Get Ready peeps!! VROM VROM!!

1 ulasan: